Publikační činnost

Publikace

  • Sysel J.: Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu, VŠH, Praha 2010, druhé rozšířené vydání, ISBN 978-80-87411-07-0
  • Sysel J., Zurynek J.: Management cestovní kanceláře a cestovní agentury, UJAK, Praha 2009, ISBN 978-80-86723-75-4
  • Sysel J.: Cestovní kancelář, cestovní agentura a informační středisko v cestovním ruchu, VŠH, Praha 2008, ISBN 978-80-86578-75-0
  • Čertík M. a kolektiv autorů: Cestovní ruch - Vývoj, organizace a řízení, OFF, Praha 2001, ISBN 80-238-6275-8 (Sysel J.: kapitoly 8, 11, 12)

Odborné články

  • Sysel J.: Metody a nástroje managementu kvality ve službách cestovního ruchu, Czech Hospitality and Tourism Papers, VŠH, Ročník VII, číslo 14/2011
  • Sysel J.: Management kvality v cestovním ruchu ve vybraných evropských zemích a řešení v České republice, Czech Hospitality and Tourism Papers, VŠH, Ročník VI, číslo 12/2010
  • Sysel J.: Nové přístupy v managementu kvality - ISO 9004, Czech Hospitality and Tourism Papers, VŠH, Ročník V, číslo 10/2009
  • Marx P., Sysel J.: Integrované systémy managementu a jejich uplatnění v cestovním ruchu, Czech Hospitality and Tourism Papers, VŠH, Ročník II, číslo 4/2006
  • Sysel J.: Koncepce managementu kvality a jejich uplatnění v cestovním ruchu, Czech Hospitality and Tourism Papers, VŠH, Ročník I, číslo 2/2005

| | Nahoru ↑